Odlok o proračunu Občine Ribnica na Pohorju za leto 2020
Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 27/08 Odl.US, 76/08, 79/09, 51/10, 42/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 76/16 – odl. US), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB, 110/11 - ZDIU12, 104/12 - ZIPRS1314, 14/13, 46/13 - ZIPRS1314-A, 82/13 - ZIPRS1314-C, 101/13, 101/13 - ZIPRS1415, 38/14 - ZIPRS1415-A, 95/14 - ZIPRS1415-C, 14/15 - ZIPRS1415-D, 55/15 - ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617, 80/16 - ZIPRS1718, 33/17 - ZIPRS1718-A) in 63. člena Statuta Občine Ribnica na Pohorju (MUV, št. 25/15, 26/17 in 5/19) je Občinski svet Občine Ribnica na Pohorju na svoji 10. redni seji, dne 30. 1. 2020 sprejel
ODLOK O PRORAČUNU OBČINE RIBNICA NA POHORJU ZA LETO 2020
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)S tem odlokom se za Občino Ribnica na Pohorju za leto 2020 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov.
Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ribnica na Pohorju.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta.
Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka.
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta.
Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF in prvem odstavku 80. člena ZJF, tudi :
(prerazporejanje pravic porabe)Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan (5. in 38. člen ZJF).
Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2020 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2021 - 60% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 40% navedenih pravic porabe.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev ter pripadajočih postavk slovenske udeležbe.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov.
Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov.
Neposredni uporabnik mora do 31. januarja tekočega leta oziroma v 30 dneh po uveljavitvi rebalansa proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki.
Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20 % izhodiščne vrednosti odloča predstojnik neposrednega uporabnika (župan). Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov.
8. člen
(proračunski skladi)Proračunski skladi so:
1. Podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2020 oblikuje do višine 4.000,00 € (49.člen ZJF).
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 4.000,00 € župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
(odpis dolgov)Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2020 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine in sicer največ do skupne višine 500,00 €.
Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2020 lahko zadolži do višine 46.703,00€.
V letu 2020 v Občini Ribnica na Pohorju ni predvidenih danih poroštev občine Ribnica na Pohorju za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Ribnica na Pohorju.
Občina lahko izdaja poroštva osebam iz prejšnjega odstavka s pogojem danega soglasja sveta občine Ribnica na Pohorju k namenu in ročnosti zadolžitve
11. člen
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje)V letu 2020 ni predvideno zadolževanje posrednih uporabnikov občinskega proračuna, javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter drugih pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv v letu 2020 ne smejo izdati poroštva.
12. člen
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)Za potrebe upravljanja občinskega dolga se v Občini Ribnica na Pohorju v letu 2020 ne predvideva novih zadolžitev.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2021)V obdobju začasnega financiranja Občine Ribnica na Pohorju v letu 2021, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu e-občina.
Številka: 4100-6/2019-18
Ribnica na Pohorju, 30. 1. 2020Občina Ribnica na Pohorju
Srečko Geč, župan
ODLOK O PRORAČUNU OBČINE RIBNICA NA POHORJU ZA LETO 2020
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)S tem odlokom se za Občino Ribnica na Pohorju za leto 2020 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto | Predlog proračuna 2020 v EUR |
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR | |
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) | 1.472.455,79 |
TEKOČI PRIHODKI (70+71) | 1.198.042,93 |
70 DAVČNI PRIHODKI | 1.034.524,00 |
700 Davki na dohodek in dobiček | 934.524,00 |
703 Davki na premoženje | 35.000,00 |
704 Domači davki na blago in storitve | 65.000,00 |
706 Drugi davki | 0,00 |
71 NEDAVČNI PRIHODKI | 163.518,93 |
710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja | 136.700,00 |
711 Takse in pristojbine | 0,00 |
712 Denarne kazni | 400,00 |
713 Prihodki od prodaje blaga in storitev | 3.100,00 |
714 Drugi nedavčni prihodki | 23.318,93 |
72 KAPITALSKI PRIHODKI | 34.651,80 |
720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev | 0,00 |
721 Prihodki od prodaje zalog | 0,00 |
722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih | 34.651,80 |
73 PREJETE DONACIJE | 0,00 |
730 Prejete donacije iz domačih virov | 0,00 |
731 Prejete donacije iz tujine | 0,00 |
74 TRANSFERNI PRIHODKI | 239.761,06 |
740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij | 151.912,57 |
741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU | 87.848,49 |
78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE | 0,00 |
787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij | 0,00 |
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) | 1.827.477,54 |
40 TEKOČI ODHODKI | 573.360,43 |
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim | 86.459,30 |
401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost | 13.589,46 |
402 Izdatki za blago in storitve | 449.311,67 |
403 Plačila domačih obresti | 4.500,00 |
409 Rezerve | 19.500,00 |
41 TEKOČI TRANSFERI | 589.939,10 |
410 Subvencije | 40.800,00 |
411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom | 184.303,70 |
412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam | 72.835,93 |
413 Drugi tekoči domači transferi | 291.999,47 |
414 Tekoči transferi v tujino | 0,00 |
42 INVESTICIJSKI ODHODKI | 656.700,26 |
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev | 656.700,26 |
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI | 7.477,75 |
432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom | 7.477,75 |
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) | -355.021,75 |
(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) | |
III/1. PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) | -350.521,75 |
skupaj prihodki brez prihodkov od obresti minus skupaj odhodki brez plačil obresti | |
III/2. TEKOČI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) | 34.743,40 |
tekoči prihodki minus tekoči odhodki in tekoči transferji | |
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB | |
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) | 0,00 |
75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL | 0,00 |
750 Prejeta vračila danih posojil | 0,00 |
751 Prodaja kapitalskih deležev | 0,00 |
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKI DELEŽEV (IV.-V.) | 0,00 |
C. RAČUN FINANCIRANJA | |
VII. ZADOLŽEVANJE (500+501) | 46.703,00 |
50 ZADOLŽEVANJE | 46.703,00 |
500 Domače zadolževanje | 46.703,00 |
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) | 62.147,40 |
55 ODPLAČILA DOLGA | 62.147,40 |
550 Odplačila domačega dolga | 62.147,40 |
IX. SPREMEMEBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU | |
(I. + IV. + VII. -II. - V. - VIII.) | -370.466,15 |
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) | -15.444,40 |
XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) | 355.021,75 |
XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE | |
31. 12. PRETEKLEGA LETA | 370.466,15 |
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov.
Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ribnica na Pohorju.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta.
Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka.
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta.
Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF in prvem odstavku 80. člena ZJF, tudi :
- prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom
- prihodki od kupnin in najemnin za stanovanja
- prejeta sredstva za sofinanciranje projektov
- prihodki od namenskih koncesijskih dajatev
- prihodki od turistične takse
(prerazporejanje pravic porabe)Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan (5. in 38. člen ZJF).
Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2020 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2021 - 60% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 40% navedenih pravic porabe.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev ter pripadajočih postavk slovenske udeležbe.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov.
Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov.
Neposredni uporabnik mora do 31. januarja tekočega leta oziroma v 30 dneh po uveljavitvi rebalansa proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki.
Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20 % izhodiščne vrednosti odloča predstojnik neposrednega uporabnika (župan). Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov.
8. člen
(proračunski skladi)Proračunski skladi so:
1. Podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2020 oblikuje do višine 4.000,00 € (49.člen ZJF).
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 4.000,00 € župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
(odpis dolgov)Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2020 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine in sicer največ do skupne višine 500,00 €.
Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2020 lahko zadolži do višine 46.703,00€.
V letu 2020 v Občini Ribnica na Pohorju ni predvidenih danih poroštev občine Ribnica na Pohorju za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Ribnica na Pohorju.
Občina lahko izdaja poroštva osebam iz prejšnjega odstavka s pogojem danega soglasja sveta občine Ribnica na Pohorju k namenu in ročnosti zadolžitve
11. člen
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje)V letu 2020 ni predvideno zadolževanje posrednih uporabnikov občinskega proračuna, javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter drugih pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv v letu 2020 ne smejo izdati poroštva.
12. člen
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)Za potrebe upravljanja občinskega dolga se v Občini Ribnica na Pohorju v letu 2020 ne predvideva novih zadolžitev.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2021)V obdobju začasnega financiranja Občine Ribnica na Pohorju v letu 2021, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu e-občina.
Številka: 4100-6/2019-18
Ribnica na Pohorju, 30. 1. 2020Občina Ribnica na Pohorju
Srečko Geč, župan
Predpisi, na katere predpis vpliva
Odlok o Rebalansu 1 proračuna Občine Ribnica na Pohorju za leto 2020 (Uradno glasilo e-občina, št. 19/2020)
Status: Veljavno
Organ: Občinski svet
Objavljeno v:
Uradno glasilo e-občina, št. 19/2020 (18.09.2020)
Datum sprejetja: 10.09.2020
Začetek veljavnosti: 19.09.2020
Tip objave: Odlok
Vsebina:
Proračun občine
-
Odlok o proračunu Občine Ribnica na Pohorju za leto 2020 (Uradno glasilo e-občina, št. 4/2020)
Status: VeljavnoOrgan: Občinski svetObjavljeno v: Uradno glasilo e-občina, št. 4/2020 (07.02.2020)Datum sprejetja: 30.01.2020Začetek veljavnosti: 08.02.2020Tip objave: OdlokVsebina: Proračun občine