Odlok o proračunu Občine Ribnica na Pohorju za leto 2023
Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in 63. člena Statuta Občine Ribnica na Pohorju (MUV, št. 25/15, 26/17 in 5/19) je Občinski svet Občine Ribnica na Pohorju na svoji 3. redni seji, dne 31. 1. 2023 sprejel
ODLOK O PRORAČUNU OBČINE RIBNICA NA POHORJU ZA LETO 2023
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1.člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Ribnica na Pohorju za leto 2023 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
1.člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Ribnica na Pohorju za leto 2023 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto | Predlog proračuna 2023 v EUR - druga obravnava |
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR | |
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) | 1.878.223,27 |
TEKOČI PRIHODKI (70+71) | 1.395.258,20 |
70 DAVČNI PRIHODKI | 1.257.172,20 |
700 Davki na dohodek in dobiček | 1.099.086,00 |
703 Davki na premoženje | 54.090,00 |
704 Domači davki na blago in storitve | 103.996,20 |
706 Drugi davki | 0,00 |
71 NEDAVČNI PRIHODKI | 138.086,00 |
710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja | 115.770,00 |
711 Takse in pristojbine | 1.500,00 |
712 Denarne kazni | 700,00 |
713 Prihodki od prodaje blaga in storitev | 2.500,00 |
714 Drugi nedavčni prihodki | 17.616,00 |
72 KAPITALSKI PRIHODKI | 0,00 |
720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev | 0,00 |
721 Prihodki od prodaje zalog | 0,00 |
722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih | 0,00 |
73 PREJETE DONACIJE | 0,00 |
730 Prejete donacije iz domačih virov | 0,00 |
731 Prejete donacije iz tujine | 0,00 |
74 TRANSFERNI PRIHODKI | 482.965,07 |
740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij | 236.665,45 |
741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU | 246.299,62 |
78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE | 0,00 |
787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij | 0,00 |
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) | 2.041.172,23 |
40 TEKOČI ODHODKI | 767.615,04 |
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim | 125.656,16 |
401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost | 19.294,48 |
402 Izdatki za blago in storitve | 594.664,40 |
403 Plačila domačih obresti | 9.000,00 |
409 Rezerve | 19.000,00 |
41 TEKOČI TRANSFERI | 565.410,94 |
410 Subvencije | 43.300,00 |
411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom | 313.087,25 |
412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam | 53.181,52 |
413 Drugi tekoči domači transferi | 155.842,17 |
414 Tekoči transferi v tujino | 0,00 |
42 INVESTICIJSKI ODHODKI | 696.146,25 |
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev | 696.146,25 |
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI | 12.000,00 |
431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki | 12.000,00 |
432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom | 0,00 |
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) |
-162.948,96 |
III/1. PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) skupaj prihodki brez prihodkov od obresti minus skupaj odhodki brez plačil obresti |
-153.948,96 |
III/2. TEKOČI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ)
tekoči prihodki minus tekoči odhodki in tekoči transferji
|
62.232,22 |
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB | |
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) | 45,00 |
75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL | 45,00 |
750 Prejeta vračila danih posojil | 45,00 |
751 Prodaja kapitalskih deležev | 0,00 |
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKI DELEŽEV (IV.-V.) | 45,00 |
C. RAČUN FINANCIRANJA | |
VII. ZADOLŽEVANJE (500+501) | 0,00 |
50 ZADOLŽEVANJE | 0,00 |
500 Domače zadolževanje | 0,00 |
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) | 91.519,80 |
55 ODPLAČILA DOLGA | 91.519,80 |
550 Odplačila domačega dolga | 91.519,80 |
IX. SPREMEMEBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I. + IV. + VII. -II. - V. - VIII.) | -254.423,76 |
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) | -91.519,80 |
XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) | 162.948,96 |
XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE | |
31. 12. PRETEKLEGA LETA | 254.423,76 |
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov.
Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ribnica na Pohorju.
Pregled odhodkov in prihodkov ter njihova razporeditev po dejavnosti je razviden v splošnem in posebnem delu proračuna in je priloga k temu odloku in se objavi na spletni strani Občine Ribnica na Pohorju.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
3. člen
(izvrševanje proračuna)
V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta.
Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka.
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta.
Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF in prvem odstavku 80. člena ZJF, tudi :
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom Uradni list RS, št.71/93 in 87/01) in se uporablja za namen, določen v tem zakonu;
2. prihodki iz naslova pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporabljajo za vzdrževanje gozdnih cest;
3. komunalni prispevek, ki se lahko uporabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture;
4. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih vodam ki se porabi za projektno dokumentacijo, gradnjo in obnovo infrastrukture ter sofinanciranje gradnje malih čistilnih naprav;
5. koncesijska dajatev za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, ki se uporablja za gospodarjenje z divjadjo;
6. najemnina za gospodarsko javno infrastrukturo, ki se lahko porabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture;
7. prihodki od kupnin in najemnin za stanovanja, ki se porabi za projektno dokumentacijo, gradnjo in obnove stanovanj;
8. prejeta namenska sredstva iz državnega proračuna in Evropske unije;
9. prihodki od namenskih koncesijskih dajatev;
10. prihodki od turistične takse, ki se uporabijo za promocijo občine in razvoj turizma, del se bo uporabil za projekt Partnerstvo za Pohorje
2. prihodki iz naslova pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporabljajo za vzdrževanje gozdnih cest;
3. komunalni prispevek, ki se lahko uporabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture;
4. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih vodam ki se porabi za projektno dokumentacijo, gradnjo in obnovo infrastrukture ter sofinanciranje gradnje malih čistilnih naprav;
5. koncesijska dajatev za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, ki se uporablja za gospodarjenje z divjadjo;
6. najemnina za gospodarsko javno infrastrukturo, ki se lahko porabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture;
7. prihodki od kupnin in najemnin za stanovanja, ki se porabi za projektno dokumentacijo, gradnjo in obnove stanovanj;
8. prejeta namenska sredstva iz državnega proračuna in Evropske unije;
9. prihodki od namenskih koncesijskih dajatev;
10. prihodki od turistične takse, ki se uporabijo za promocijo občine in razvoj turizma, del se bo uporabil za projekt Partnerstvo za Pohorje
5. člen
Če se med izvajanjem proračuna sprejme zakon ali odlok občinskega sveta, na podlagi katerega nastanejo nove obveznosti za proračun, je župan dolžan določiti odhodkovno postavko za ta namen v tekočem proračunskem letu v okviru pričakovanih odhodkov.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun za tekoče leto.
6. člen
Sredstva proračuna se uporabnikom delijo med letom praviloma enakomerno kot mesečna akontacija po pogodbi upoštevajoč likvidnost proračuna.
7. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med podprogrami v okviru glavnega programa odloča na predlog neposrednega uporabnika - župan (5. in 38. člen ZJF).
Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2023 in njegovi realizaciji.
8. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Neposredni uporabnik lahko v letu 2023 prevzame obveznosti za namene, za katere so načrtovane pravice porabe v letu 2023 in ki zapadejo v plačilo v letu 2024, in sicer v višini 60 odstotkov obsega pravic porabe na podskupinah kontov znotraj podprograma neposrednega uporabnika, načrtovanih v proračunu za leto 2023. V letu 2023 lahko neposredni uporabnik prevzame obveznosti, ki zapadejo v plačilo v letu 2025, do višine 40 odstotkov obsega pravic porabe, za namene, ki so načrtovani v proračunu za leto 2023 po podskupinah kontov znotraj podprograma neposrednega uporabnika. Neposredni uporabnik v breme proračunov prihodnjih let ne sme prevzemati obveznosti brez odložnega pogoja, s katerim se izvajanje pogodbenih obveznosti odloži, dokler za ta namen nima zagotovljenih pravic porabe v posebnem delu proračuna.
Neposredni uporabnik, v skladu z drugim odstavkom tega člena, prevzema obveznosti v prihodnjih letih le, če ima za te namene načrtovane odhodke v veljavnem NRP.
Ne glede na prvi, drugi in tretji odstavek tega člena lahko neposredni uporabnik prevzema obveznosti za:
1. pogodbe za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov;
2. pogodbe za nabavo blaga in storitev, ki so potrebni za izvajanje upravnih nalog v upravnih enotah (tiskovine in drugi javni dokumenti);
3. pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev ter pripadajočih postavk slovenske udeležbe;
4. pogodbe, ki se financirajo iz sredstev mehanizma za okrevanje in odpornost;
5. pogodbe za investicije v Slovenski vojski, predvidene z Zakonom o zagotavljanju sredstev za investicije v Slovenski vojski v letih 2021 do 2026 (Uradni list RS, št. 175/20). Ministrstvo, pristojno za obrambo, mora pred prevzemom navedenih obveznosti pridobiti soglasje vlade;
6. pogodbe za investicije v zdravstvu, predvidene z Zakonom o zagotavljanju finančnih sredstev za investicije v slovensko zdravstvo v letih od 2021 do 2031 (Uradni list RS, št. 162/21). Ministrstvo, pristojno za zdravje, mora pred prevzemom navedenih obveznosti pridobiti soglasje vlade.
Ne glede na prvi, drugi in tretji odstavek tega člena lahko neposredni uporabnik prevzema obveznosti za:
1. pogodbe za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov;
2. pogodbe za nabavo blaga in storitev, ki so potrebni za izvajanje upravnih nalog v upravnih enotah (tiskovine in drugi javni dokumenti);
3. pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev ter pripadajočih postavk slovenske udeležbe;
4. pogodbe, ki se financirajo iz sredstev mehanizma za okrevanje in odpornost;
5. pogodbe za investicije v Slovenski vojski, predvidene z Zakonom o zagotavljanju sredstev za investicije v Slovenski vojski v letih 2021 do 2026 (Uradni list RS, št. 175/20). Ministrstvo, pristojno za obrambo, mora pred prevzemom navedenih obveznosti pridobiti soglasje vlade;
6. pogodbe za investicije v zdravstvu, predvidene z Zakonom o zagotavljanju finančnih sredstev za investicije v slovensko zdravstvo v letih od 2021 do 2031 (Uradni list RS, št. 162/21). Ministrstvo, pristojno za zdravje, mora pred prevzemom navedenih obveznosti pridobiti soglasje vlade.
Neposredni uporabnik lahko v letu 2023 prevzema in plačuje obveznosti iz pogodb iz 3. točke prejšnjega odstavka prek načrtovanih pravic porabe v sprejetem proračunu na podlagi soglasja vlade, če zaradi tega ne bo prekoračen obseg izdatkov, ki je v okviru za pripravo proračunov sektorja država za leta veljavnosti okvira določen za državni proračun posameznega leta.
O prevzemanju obveznosti po pogodbah o zakupu ali najemu, ki jih sklepajo neposredni uporabniki državnega proračuna in pri katerih lastninska pravica preide ali lahko preide z najemodajalca na najemnika, odloča vlada. Neposredni uporabniki občinskih proračunov morajo pred prevzemom navedenih obveznosti pridobiti soglasje ministrstva.
Ne glede na prejšnji odstavek o prevzemanju obveznosti zaradi sprememb določb pogodbe o zakupu ali najemu, ki nimajo finančnih posledic, ali sprememb, ki so posledice tečajnih razlik, odloča neposredni uporabnik.
9. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov.
Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov.
Neposredni uporabnik mora do 31. januarja tekočega leta oziroma v 30 dneh po uveljavitvi rebalansa proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki.
Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20 % izhodiščne vrednosti odloča predstojnik neposrednega uporabnika (župan). Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov.
10. člen
(proračunski skladi)
(proračunski skladi)
V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo občine, ki deluje kot proračunski sklad.
Izločanje v rezerve se izvrši najkasneje do 31. decembra tekočega leta
Proračunski skladi so:
1. Podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
1. Podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2023 oblikuje do višine 4.000,00 € (49.člen ZJF).
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 4.000,00 € župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
Rezerve se uporabljajo:
Za izdatke nastale kot posledica odpravljanja naravnih in drugih nesreč, kot so suša, potres, poplave in druge naravne oz. ekološke nesreče v skladu z zakonom, epidemije, živalske kužne bolezni in rastlinski škodljivci, za zagotovitev sredstev proračuna, kadar pritekajo prejemki neenakomerno.
Za izdatke nastale kot posledica odpravljanja naravnih in drugih nesreč, kot so suša, potres, poplave in druge naravne oz. ekološke nesreče v skladu z zakonom, epidemije, živalske kužne bolezni in rastlinski škodljivci, za zagotovitev sredstev proračuna, kadar pritekajo prejemki neenakomerno.
11. člen
Med odhodki proračuna je predvidena tekoča proračunska rezerva kot nerazporejen del prihodkov za financiranje namenov, ki jih ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo predvidenih dovolj sredstev.
Sredstva tekoče proračunske rezerve se v letu 2023 določi v višini 15.000,00 €. Dodeljena sredstva iz tekoče proračunske rezerve se razporedijo na proračunsko postavko v posebnem delu proračuna.
O uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
12. člen
(odpis dolgov)
12. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2023 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine in sicer največ do skupne višine 1.000,00 €.
Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška deset eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
13. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
13. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2023 lahko zadolži do višine 87.996,86 €.
V letu 2023 v Občini Ribnica na Pohorju ni predvidenih danih poroštev občine Ribnica na Pohorju za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Ribnica na Pohorju.
Občina lahko izdaja poroštva osebam iz prejšnjega odstavka s pogojem danega soglasja sveta občine Ribnica na Pohorju k namenu in ročnosti zadolžitve.
14. člen
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje)
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje)
V letu 2023 ni predvideno zadolževanje posrednih uporabnikov občinskega proračuna, javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter drugih pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv v letu 2023 ne smejo izdati poroštva.
15. člen
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)
Župan je pooblaščen, da odloča o začasni uporabi tekočih likvidnostnih proračunskih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti. Župan je pooblaščen, da v primeru, če zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, se lahko občina likvidnostno zadolži, vendar največ do višine 5 % zadnjega sprejetega proračuna. Če posebni zakon ne določa drugače, so prihodki od upravljanja s prostimi denarnimi sredstvi prihodek proračuna in stroški v zvezi z zagotavljanjem likvidnosti sredstev proračuna izdatek proračuna.
Župan uvede po potrebi ukrepe za uravnoteženje občinskega proračuna, o čemer takoj obvesti občinski svet in po potrebi predlaga rebalans.
16. člen
Za sredstva sofinanciranja investicij iz proračuna Evropske unije se občina lahko zadolži največ do višine odobrenih sredstev in največ za obdobje do prejema teh sredstev.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
17. člen
17. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan Občine Ribnica na Pohorju, Odredbodajalec za sredstva proračuna je župan ali druga oseba, ki jo pooblasti župan.
18. člen
(začasno financiranje v letu 2024)
(začasno financiranje v letu 2024)
V obdobju začasnega financiranja Občine Ribnica na Pohorju v letu 2024, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
19. člen
(uveljavitev odloka)
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu e-občina.
Številka: 4100-0004/2022
Datum: 31.01.2023
Datum: 31.01.2023
Občina Ribnica na Pohorju
Srečko Geč, župan
Srečko Geč, župan
Predpisi, na katere predpis vpliva
Odlok o rebalansu 3 proračuna Občine Ribnica na Pohorju za leto 2023 (Uradno glasilo e-občina, št. 44/2023)
Odlok o rebalansu 2 proračuna Občine Ribnica na Pohorju za leto 2023 (Uradno glasilo e-občina, št. 31/2023)
Odlok o rebalansu 1 proračuna Občine Ribnica na Pohorju za leto 2023 (Uradno glasilo e-občina, št. 13/2023)
Status: Veljavno
Organ: Občinski svet
Objavljeno v:
Uradno glasilo e-občina, št. 44/2023 (22.12.2023)
Datum sprejetja: 19.12.2023
Začetek veljavnosti: 23.12.2023
Tip objave: Odlok
Vsebina:
Proračun občine
Status: Veljavno
Organ: Občinski svet
Objavljeno v:
Uradno glasilo e-občina, št. 31/2023 (29.09.2023)
Datum sprejetja: 26.09.2023
Začetek veljavnosti: 30.09.2023
Tip objave: Odlok
Vsebina:
Proračun občine
Status: Veljavno
Organ: Občinski svet
Objavljeno v:
Uradno glasilo e-občina, št. 13/2023 (14.04.2023)
Datum sprejetja: 11.04.2023
Začetek veljavnosti: 15.04.2023
Tip objave: Odlok
Vsebina:
Proračun občine
-
Odlok o proračunu Občine Ribnica na Pohorju za leto 2023 (Uradno glasilo e-občina, št. 5/2023)
Status: VeljavnoOrgan: Občinski svetObjavljeno v: Uradno glasilo e-občina, št. 5/2023 (03.02.2023)Datum sprejetja: 31.01.2023Začetek veljavnosti: 04.02.2023Tip objave: OdlokVsebina: Proračun občine