Odlok o proračunu Občine Ribnica na Pohorju za leto 2024
Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23) in 63. člena Statuta Občine Ribnica na Pohorju (MUV, št. 25/15, 26/17 in 5/19) je Občinski svet Občine Ribnica na Pohorju na 8. redni seji, dne 19. 12. 2023 sprejel
ODLOK O PRORAČUNU OBČINE RIBNICA NA POHORJU ZA LETO 2024
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Ribnica na Pohorju za leto 2024 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto | Proračun 2024 v EUR |
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR | |
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) | 1.765.094,04 |
TEKOČI PRIHODKI (70+71) | 1.429.054,88 |
70 DAVČNI PRIHODKI | 1.291.380,15 |
700 Davki na dohodek in dobiček | 1.132.252,00 |
703 Davki na premoženje | 46.399,98 |
704 Domači davki na blago in storitve | 112.728,17 |
706 Drugi davki | 0,00 |
71 NEDAVČNI PRIHODKI | 137.674,73 |
710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja | 116.184,73 |
711 Takse in pristojbine | 1.500,00 |
712 Denarne kazni | 700,00 |
713 Prihodki od prodaje blaga in storitev | 5.100,00 |
714 Drugi nedavčni prihodki | 14.190,00 |
72 KAPITALSKI PRIHODKI | 0,00 |
720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev | 0,00 |
721 Prihodki od prodaje zalog | 0,00 |
722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih | 0,00 |
73 PREJETE DONACIJE | 0,00 |
730 Prejete donacije iz domačih virov | 0,00 |
731 Prejete donacije iz tujine | 0,00 |
74 TRANSFERNI PRIHODKI | 336.039,16 |
740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij | 220.284,63 |
741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU | 115.754,53 |
78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE | 0,00 |
787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij | 0,00 |
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) | 2.836.812,91 |
40 TEKOČI ODHODKI | 851.261,04 |
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim | 148.132,59 |
401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost | 22.219,33 |
402 Izdatki za blago in storitve | 633.925,34 |
403 Plačila domačih obresti | 15.000,00 |
409 Rezerve | 31.983,78 |
41 TEKOČI TRANSFERI | 655.494,00 |
410 Subvencije | 48.800,00 |
411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom | 361.941,73 |
412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam | 80.975,51 |
413 Drugi tekoči domači transferi | 163.776,76 |
414 Tekoči transferi v tujino | 0,00 |
42 INVESTICIJSKI ODHODKI | 1.326.557,87 |
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev | 1.326.557,87 |
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI | 3.500,00 |
431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki | 0,00 |
432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom | 3.500,00 |
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) | -1.071.718,87 |
III/1. PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ)
skupaj prihodki brez prihodkov od obresti minus skupaj odhodki brez plačil obresti
|
-1.064.718,87 |
III/2. TEKOČI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ)
tekoči prihodki minus tekoči odhodki in tekoči transferji
|
-77.700,16 |
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB | |
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) | 45,00 |
75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL | 45,00 |
750 Prejeta vračila danih posojil | 45,00 |
751 Prodaja kapitalskih deležev | 0,00 |
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKI DELEŽEV (IV.-V.) | 45,00 |
C. RAČUN FINANCIRANJA | |
VII. ZADOLŽEVANJE (500+501) | 1.000.000,00 |
50 ZADOLŽEVANJE | 1.000.000,00 |
500 Domače zadolževanje | 1.000.000,00 |
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) | 83.930,90 |
55 ODPLAČILA DOLGA | 83.930,90 |
550 Odplačila domačega dolga | 83.930,90 |
IX. SPREMEMEBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I. + IV. + VII. -II. - V. - VIII.) | -155.604,77 |
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) | 916.069,10 |
XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) | 1.071.718,87 |
XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE
31. 12. PRETEKLEGA LETA
|
155.604,77 |
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ribnica na Pohorju.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
3. člen
(izvrševanje proračuna)
V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta.
Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka.
Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka.
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta.
Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF in prvem odstavku 80. člena ZJF, tudi:
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom Uradni list RS, št.71/93 in 87/01) in se uporablja za namen, določen v tem zakonu;
2. prihodki iz naslova pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporabljajo za vzdrževanje gozdnih cest;
3. komunalni prispevek, ki se lahko uporabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture;
4. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih vodam ki se porabi za projektno dokumentacijo, gradnjo in obnovo infrastrukture ter sofinanciranje gradnje malih čistilnih naprav;
5. koncesijska dajatev za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, ki se uporablja za gospodarjenje z divjadjo;
6. najemnina za gospodarsko javno infrastrukturo, ki se lahko porabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture;
7. prihodki od kupnin in najemnin za stanovanja, ki se porabi za projektno dokumentacijo, gradnjo in obnove stanovanj;
8. prejeta namenska sredstva iz državnega proračuna in Evropske unije;
9. prihodki od namenskih koncesijskih dajatev;
10. prihodki od turistične takse, ki se uporabijo za promocijo občine in razvoj turizma, del se bo uporabil za projekt Partnerstvo za Pohorje
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom Uradni list RS, št.71/93 in 87/01) in se uporablja za namen, določen v tem zakonu;
2. prihodki iz naslova pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporabljajo za vzdrževanje gozdnih cest;
3. komunalni prispevek, ki se lahko uporabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture;
4. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih vodam ki se porabi za projektno dokumentacijo, gradnjo in obnovo infrastrukture ter sofinanciranje gradnje malih čistilnih naprav;
5. koncesijska dajatev za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, ki se uporablja za gospodarjenje z divjadjo;
6. najemnina za gospodarsko javno infrastrukturo, ki se lahko porabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture;
7. prihodki od kupnin in najemnin za stanovanja, ki se porabi za projektno dokumentacijo, gradnjo in obnove stanovanj;
8. prejeta namenska sredstva iz državnega proračuna in Evropske unije;
9. prihodki od namenskih koncesijskih dajatev;
10. prihodki od turistične takse, ki se uporabijo za promocijo občine in razvoj turizma, del se bo uporabil za projekt Partnerstvo za Pohorje
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Prerazporeditve so v posebnem delu proračuna mogoče v okviru enega proračunskega uporabnika (PU) in sicer v višini 25% vrednosti sprejetega plana na postavki). Vrednostno prerazporeditve na postavki ne smejo presegati 20.000,00 €, pri tem pa mora proračun ostati uravnotežen. Temu ustrezno se prilagodi tudi plan na nivoju podkontov.
Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna in z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o prerazporeditvah pravic porabe sredstev in v bilancah proračuna prikaže veljavni proračun za leto 2024.
6. člen
(odpiranje novih proračunskih postavk in kontov)
(odpiranje novih proračunskih postavk in kontov)
Župan lahko med izvrševanjem proračuna odpre novo proračunsko postavko, če so izpolnjeni pogoji iz 32. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP in 149/22), ki se na podlagi drugega odstavka 1. člena navedenega pravilnika smiselno uporablja tudi za občine.
Sredstva za plačilo obveznosti, ki niso bile načrtovane ali niso bile načrtovane v zadostnem obsegu, se lahko začasno zagotovijo tudi iz sredstev splošne proračunske rezervacije (42. člen ZJF), če obseg sredstev na tej proračunski postavki to dopušča.
Sredstva za plačilo obveznosti, ki niso bile načrtovane ali niso bile načrtovane v zadostnem obsegu, se lahko začasno zagotovijo tudi iz sredstev splošne proračunske rezervacije (42. člen ZJF), če obseg sredstev na tej proračunski postavki to dopušča.
Pri pripravi rebalansa proračuna se dodeljena sredstva razporedijo v finančni načrt neposrednega proračunskega uporabnika.
V okviru že odprte proračunske postavke se lahko odpre nov podkonto. Pravice porabe na novem podkontu se zagotovijo z razporeditvijo v okviru proračunske postavke ali s prerazporeditvijo iz druge proračunske postavke.
7. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih na podskupinah kontov znotraj podprogramov ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2025 60 % navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 10 % navedenih pravic porabe.
1. v letu 2025 60 % navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 10 % navedenih pravic porabe.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za pogodbe za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev ter pripadajočih proračunskih postavk slovenske udeležbe.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
8. člen
(spremljanje in spreminjanje projektov v načrtu razvojnih programov)
(spremljanje in spreminjanje projektov v načrtu razvojnih programov)
Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Načrt razvojnih programov mora biti usklajen s posebnim delom proračuna na kontih skupine 42, 43 in 410.
Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so nove uvrstitve projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov.
O spremembi projekta v NRP v letu izvrševanja proračuna v mejah, ki jih omogočajo prerazporeditve, odloča župan.
O spremembi projekta v NRP v letu izvrševanja proračuna v mejah, ki jih omogočajo prerazporeditve, odloča župan.
Sprememba projekta v NRP brez rebalansa proračuna do 20 % izhodiščne vrednosti projekta je dovoljena na način, da o tem na seji odloča občinski svet, župan pa mora imeti na podlagi pooblastila za prerazporejanje pravic porabe zadostno pravico, da zagotovi sredstva na proračunski postavki.
O spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20 % izhodiščne vrednosti odloča župan.
O spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20 % izhodiščne vrednosti odloča župan.
Spremembe vrednosti projektov v NRP, ki presegajo možnosti zagotovitve sredstev s prerazporeditvami župana, se v proračun uvrščajo z rebalansom proračuna.
Občinski svet odloča o uvrstitvi novih projektov v veljavni NRP in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov. O spremembah vrednosti projektov v kasnejših letih odloča Občinski svet s sklepom.
9. člen
(proračunski skladi)
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
1. podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
10. člen
(proračunska rezerva)
(proračunska rezerva)
Na podlagi 49. člena ZJF se v proračunu občine zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč, kot so potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni, druge nesreče, ki jih povzročijo naravne sile in ekološke nesreče.
V sredstva proračunske rezerve se izloča del skupno doseženih letnih prejemkov proračuna v višini, ki je določena s proračunom, vendar največ do višine 1,5% prejemkov proračuna.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF in drugega odstavka tega člena, do višine 4.000,00 eurov odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
V sredstva proračunske rezerve se izloča del skupno doseženih letnih prejemkov proračuna v višini, ki je določena s proračunom, vendar največ do višine 1,5% prejemkov proračuna.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF in drugega odstavka tega člena, do višine 4.000,00 eurov odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
Občina bo v letu 2024 izločila v proračunsko rezervo dodatna sredstva v višini 16.983,78 eurov.
11. člen
(splošna proračunska rezervacija)
(splošna proračunska rezervacija)
Na podlagi 42. člena ZJF se v proračunu del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 2% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA
12. člen
(odpis dolgov)
12. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2024 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 1.000,00 eurov. Posameznemu dolžniku odpiše dolg največ do skupne višine 300,00 eurov, nad to vrednostjo pa o tem odloča Občinski svet.
Odpisi dolgov na podlagi stečajev pravnih oseb in osebnih stečajev se ne štejejo v obseg odpisov dolgov po tem členu.
Odpisi dolgov na podlagi stečajev pravnih oseb in osebnih stečajev se ne štejejo v obseg odpisov dolgov po tem členu.
V primerih, ko dolg posameznega dolžnika do neposrednega uporabnika proračuna občine ne presega dveh eurov, se v poslovnih knjigah občine razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva.
Kot dolgovi po četrtem odstavku 77. člena ZJF se ne štejejo dolgovi do občine iz naslova obveznih dajatev.
Kot dolgovi po četrtem odstavku 77. člena ZJF se ne štejejo dolgovi do občine iz naslova obveznih dajatev.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
13. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
13. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2024 lahko zadolži do višine 1.000.000,00 eurov.
V letu 2024 v Občini Ribnica na Pohorju ni predvidenih danih poroštev občine Ribnica na Pohorju za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Ribnica na Pohorju.
V letu 2024 v Občini Ribnica na Pohorju ni predvidenih danih poroštev občine Ribnica na Pohorju za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Ribnica na Pohorju.
Občina lahko izdaja poroštva osebam iz prejšnjega odstavka s pogojem danega soglasja sveta občine Ribnica na Pohorju k namenu in ročnosti zadolžitve.
14. člen
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje)
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje)
V letu 2023 ni predvideno zadolževanje posrednih uporabnikov občinskega proračuna, javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter drugih pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se v letu 2024 ne smejo zadolževati in izdajati poroštev.
15. člen
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)
Za potrebe upravljanja občinskega dolga se občina lahko v letu 2024 zadolži do višine 87.500,00 eurov.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
16. člen
(začasno financiranje v letu 2025)
16. člen
(začasno financiranje v letu 2025)
V obdobju začasnega financiranja Občine Ribnica na Pohorju v letu 2025, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
17. člen
(uveljavitev odloka)
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu e-občina.
Številka:4100-0006/2023
Datum: 19.12.2023
Datum: 19.12.2023
Občina Ribnica na Pohorju
Srečko Geč, župan
Srečko Geč, župan
Predpisi, na katere predpis vpliva
Odlok o rebalansu 2 proračuna Občine Ribnica na Pohorju za leto 2024 (Uradno glasilo e-občina, št. 39/2024)
Odlok o rebalansu 1 proračuna Občine Ribnica na Pohorju za leto 2024 (Uradno glasilo e-občina, št. 15/2024)
Status: Veljavno
Organ: Občinski svet
Objavljeno v:
Uradno glasilo e-občina, št. 39/2024 (04.10.2024)
Datum sprejetja: 01.10.2024
Začetek veljavnosti: 19.10.2024
Tip objave: Odlok
Vsebina:
Proračun občine
Status: Veljavno
Organ: Občinski svet
Objavljeno v:
Uradno glasilo e-občina, št. 15/2024 (19.04.2024)
Datum sprejetja: 15.04.2024
Začetek veljavnosti: 20.04.2024
Tip objave: Odlok
Vsebina:
Proračun občine
-
Odlok o proračunu Občine Ribnica na Pohorju za leto 2024 (Uradno glasilo e-občina, št. 44/2023)
Status: VeljavnoOrgan: Občinski svetObjavljeno v: Uradno glasilo e-občina, št. 44/2023 (22.12.2023)Datum sprejetja: 19.12.2023Začetek veljavnosti: 23.12.2023Tip objave: OdlokVsebina: Proračun občine